Wat KPMM voor u doet
KPMM werkt in opdracht van opdrachtgevers aan het behalen van de meest optimale procesresultaten en het voorkomen van verspillingen.
Typische activiteiten van KPMM zijn:
- Directie, management en medewerkers helpen om goede managementsystemen te voeren die daadwerkelijk risico's elimineren en helpen om goede resultaten te halen, d.w.z.:
- Ondersteuning bij het ontwikkelen en communiceren van beleid en strategie;
- Analyseren en in beeld brengen van processen;
- Invoeren van het meten van de procesprestaties;
- Het organiseren en faciliteren van verbeterteams voor bijvoorbeeld uitvalreductie, omsteltijdverkorting, productverbetering, voorraadverlaging, verbeteren van de processtroom, etc.;
- Het ontwikkelen van een cultuur gericht op continu verbeteren;
- Medewerkers trainen;
- Opzetten, invoeren, vernieuwen en onderhouden van kwaliteitsmanagement-, milieumanagement- en arbomanagementsystemen
- Klaarstomen voor, en begeleiden van certificatieaudits voor ISO 9001, 14001 en 18001, of voor speciale branches: de automotive TS 16949, de zorg HKZ, en de aerospace AS9100.
- MVO integreren in uw bestaande managementsysteem. Een ‘gap-analisys uitvoeren t.o.v. ISO 26000.
- Interim kwaliteits-, of milieumanagement; veelal in deeltijd, bijvoorbeeld één dag per week;
SWOT analyses faciliteren; - Het uitvoeren van interne audits in uw bedrijf, of externe audits bij uw leveranciers;
Helpen om meer klantgericht te worden:- Klantgerichte cultuur;
- Bedrijfsprocessen richten op de klant;
- Klachtenafhandeling en -analyse;
- Klanttevredenheid meten.
- Begeleiden bij de implementatie van een geautomatiseerd managementsysteem;
- Verzorgen van trainingen bij opleidingsinstituten.